Comodo SSL

eCommerce Newz

Τουλάχιστον μια online αγορά έχουν κάνει 3 στους 4 Έλληνες (σελ.9)

Τουλάχιστον μια online αγορά έχουν κάνει 3 στους 4 Έλληνες

Σύμφωνα με τα τελευταία Focus on Tech Life Tips της Focus Bari για το α’ εξάμηνο του 2021: η συνολική διείσδυση του internet έχει φτάσει στο 97%, με 9 στους 10 Έλληνες χρήστες να ανήκουν στην ηλικιακή κατηγορία 55-64 ετών.

Η Amazon στήνει το δικό της δίκτυο μεταφοράς (σελ.10)

Η Amazon στήνει το δικό της δίκτυο μεταφοράς

Σε εξέλιξη το σχέδιο της Amazon για ανάπτυξη αυτοτελούς μεταφορικής δραστηριότητας, καθώς δεν αρκείται στην παράδοση προϊόντων που αγοράζονται από το site της…

Tο Facebοοk τεστάρει voice και video calling (σελ.17)

Tο Facebοοk τεστάρει voice και video calling

To Facebook εντάσσει video calling και voice calling στην κεντρική social networking υπηρεσία του…

Σε ανοδική τροχιά το ηλεκτρονικό εμπόριο (σελ.8)

Σε ανοδική τροχιά το ηλεκτρονικό εμπόριο

Η δυναμική πορεία που διαγράφει το e-commerce στη χώρα αποτυπώνεται στο διαχρονικά, σταθερά, αυξανόμενο ποσοστό που καταλαμβάνουν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ).

Επένδυση 2 εκατ. ευρώ για το νέο Public (σελ.3)

Επένδυση 2 εκατ. ευρώ για το νέο Public

Καινοτόμες υπηρεσίες, διευρυμένη ποικιλία και νέα εμπειρία αγορών φέρνει το Public στο…

Το Facebook Pay σε online stores (σελ.3)

Το Facebook Pay σε online stores

Δύο χρόνια μετά την κυκλοφορίαnbτους, το Facebook κάνει ένα μεγάλο βήμα για να επεκτείνει την πλατφόρμα πληρωμών του…

Το μέλλον του shopping είναι διαδραστικό (σελ.9)

Το μέλλον του shopping είναι διαδραστικό

Οι αγορές μέσω διαδικτυακής αναμετάδοσης είναι το νούμερο 1 trend στην Κίνα. Το e-Commerce έχει εκτοξευθεί καθώς για το 2020 η εκτιμώμενη αξία του υπολογίζεται στα 161 δις δολ. «Το εμπόριο της ζωντανής αναμετάδοσης» έχει αρχίσει να επεκτείνεται και έξω από τα κινεζικά σύνορα…

Online αγοράζουν προϊόντα τεχνολογίας οι Έλληνες (σελ.6)

Online αγοράζουν προϊόντα τεχνολογίας οι Έλληνες

Στα προϊόντα τεχνολογίας εκτός από τη σημαντική αύξηση των διαδικτυακών αγορών, σημειώνεται ακόμα πιο σημαντική μείωση των αγορών από φυσικά καταστήματα συγκριτικά με την προ – covid 19 εποχή…

Δυνατό άνοιγμα της Facebook στο e-Commerce (σελ.7)

Δυνατό άνοιγμα της Facebook στο e-Commerce

Στην παροχή περισσότερων shopping tools προχωρά το Facebook προς τους διαφημιζόμενους, χάρη σε ένα update το οποίο παρουσίασε ο CEO της εταιρείας Mark Zuckerberg. Σε αυτά περιλαμβάνονται η δυνατότητα targeting στις αγοραστικές προτιμήσεις του κοινού, καθώς και οι διαφημίσεις επαυξημένης πραγματικότητας, μέσω των οποίων οι καταναλωτές θα μπορούν να δοκιμάζουν προϊόντα virtually, πριν τα αγοράσουν…

Δωρεάν, online σεμινάριο για το e-commerce (σελ. 6)

Δωρεάν, online σεμινάριο για το e-commerce

Ένα περιεκτικό και εξαιρετικά χρήσιμο κύκλο B2B online σεμιναρίων για επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο με στόχο την ορθή δημιουργία, άψογη οργάνωση και αποτελεσματική λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων παρέχει εντελώς δωρεάν…

To livestreaming νέα τάση στο e-Commerce (σελ.12)

To livestreaming νέα τάση στο e-Commerce

Το live commerce είναι όταν οι πελάτες παρακολουθούν βίντεο σε ζωντανή ροή, στο οποίο εμφανίζονται πραγματικοί άνθρωποι, και μπορούν να αγοράσουν τα προϊόντα που βλέπουν σε πραγματικό χρόνο. Αυτό το περιεχόμενο διασκεδάζει τους καταναλωτές, ενώ παράλληλα τους ενημερώνει.

Phone: 698 214 7793
Fax: 210 654 4563
Σικίνου 55, Κυψέλη
11364, Αθήνα, Ελλάδα