Comodo SSL

BLOG

  • ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ

Έξι συμβουλές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για πρωτοεμφανιζόμενους συγγραφείς

Αν αναζητάτε αναγνωστικό κοινό και αφοσιωμένο, η ολοκλήρωση του βιβλίου σας είναι το πρώτο βήμα. Αυτές οι συμβουλές μάρκετινγκ για μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) μπορούν να σας βοηθήσουν να πλαισιώσετε την προσέγγισή σας στη διαδικασία προώθησης του εαυτού σας και της εργασίας σας στο διαδίκτυο.

Εάν βάλατε πρόσφατα τις τελευταίες πινελιές στο πρώτο σας βιβλίο, συγχαρητήρια – είναι ένα σπάνιο επίτευγμα που δεν μπορούν να ισχυριστούν πολλοί άνθρωποι. Αν πιστεύατε ότι ήταν δύσκολο να γράψετε το βιβλίο σας, προετοιμαστείτε για την επόμενη φάση: το μάρκετινγκ.

Οι τεράστιες αλλαγές στον εκδοτικό κλάδο ήταν ένα δίκοπο μαχαίρι: προσφέρουν μεγαλύτερες ευκαιρίες για αυτοέκδοση και διανομή, αλλά φέρνουν πολύ περισσότερο ανταγωνισμό. Κανένα βιβλίο δεν πουλάει ποτέ μόνο του, επομένως θα πρέπει να γίνετε δημιουργικοί αν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Ένας τρόπος για να το κάνετε είναι χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πώς μπορώ λοιπόν να χρησιμοποιήσω τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσω το δικό μου Βιβλίο?

Ακολουθούν έξι γρήγορες συμβουλές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για πρωτοεμφανιζόμενους συγγραφείς.

 


 

1. Δημιουργήστε εξαιρετικό περιεχόμενο

Καταβάλλετε πολύ χρόνο και προσπάθεια για να διασφαλίσετε ότι το βιβλίο σας είναι της υψηλότερης δυνατής ποιότητας και πρέπει να ταιριάξετε με αυτήν την ποιότητα και να κάνετε το περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εντυπωσιακό.
Το κοινό σας θέλει αποσταγμένες πληροφορίες που παρουσιάζονται καθαρά και άμεσα. Εφόσον είστε πλέον συγγραφέας, μπορείτε να διεκδικήσετε έναν βαθμό εξειδίκευσης στο θέμα που έχετε επιλέξει. Χρησιμοποιήστε αυτή την τεχνογνωσία για να κάνετε κάθε ανάρτηση στο Facebook, άρθρο στο LinkedIn και tweet μια υψηλής ποιότητας και συναρπαστική εμπειρία. Δώστε συμβουλές και πληροφορίες που οι αναγνώστες σας δεν θα βρουν πουθενά αλλού και κάντε το με συνοπτικό τρόπο.

 


 

2. Ερευνήστε νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το Facebook και το Twitter είναι από τις κορυφαίες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να εστιάσετε σε αυτές αποκλείοντας όλα τα άλλα. Το Pinterest, το Instagram και το Vine είναι όλες καλές επιλογές εάν έχετε εικόνες ή βίντεο που σχετίζονται με το θέμα σας και το Tumblr και το Linkedin είναι εξαιρετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει επίσης να ληφθούν υπόψη.
Μην τα αναλαμβάνετε όλα ταυτόχρονα. Ασχοληθείτε με ένα κάθε φορά, με μια ξεκάθαρη στρατηγική για το καθένα, και μπορείτε να αυξήσετε αποτελεσματικά την απήχησή σας.

 


 

3. Απαντήστε σε κάθε σχόλιο

Απαντήστε σε κάθε σχόλιο

Να θυμάστε πάντα το «κοινωνικό» στοιχείο των social media.
Απαντήστε σε κάθε σχόλιο, είτε θετικό είτε αρνητικό.
Στόχος σας είναι να αναπτύξετε μια συνομιλία και μια συνεχή σχέση με τους ακόλουθούς σας.
Ακόμα κι αν απλώς εκφράσετε ευγνωμοσύνη για κάποιον που αφιέρωσε χρόνο για να σχολιάσει, θα κάνετε στον εαυτό σας και στο βιβλίο σας μια… μεγάλη χάρη.

 


 

4. Συνδεθείτε με άλλους συγγραφείς

Φροντίστε να συνδεθείτε με συγγραφείς στον τομέα του θέματος ή του είδους του βιβλίου σας.
Απαντήστε σε μερικές από τις αναρτήσεις τους και ξεκινήστε να αναπτύσσετε μια σχέση.
Μπορείτε να αποκτήσετε έκθεση με αυτόν τον τρόπο και ποτέ δεν ξέρετε σε τι μπορεί να σας βοηθήσει ένας συνάδελφος συγγραφέας.

 


 

5. Παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας

Δεν θα ξέρετε εάν οι προσπάθειές σας είναι επιτυχείς εάν δεν παρακολουθείτε την πρόοδό σας.
Χρησιμοποιήστε το Google Analytics, μια δωρεάν υπηρεσία, για να αναλύσετε πού βρίσκεται ο ιστός σας τουλάχιστον σε μηνιαία βάση.
Με βάση αυτά τα αποτελέσματα, προσαρμόστε τη στρατηγική σας. Εάν το Twitter απλά δεν λειτουργεί για εσάς, αλλά το StumbleUpon λειτουργεί, καταβάλετε περισσότερη προσπάθεια στο τελευταίο.

 


 

6. Προσφέρετε μια εσωτερική ματιά στο βιβλίο σας

Προσφέρετε μια εσωτερική ματιά στο βιβλίο σαςΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια διαδραστική μορφή, που σημαίνει ότι θα πρέπει να προσπαθείτε να εμπλέκετε τους αναγνώστες σας.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να παράσχετε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας από τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου ένας ακόλουθος μπορεί να κατεβάσει μια εσωτερική ματιά στο πραγματικό σας βιβλίο – το πρώτο κεφάλαιο, για παράδειγμα.
Είναι μια εξαιρετική κίνηση που μπορεί τελικά να βελτιώσει τις πωλήσεις σας.

 


 

Το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για συγγραφείς είναι μια σοβαρή υπόθεση και χρειάζεται αρκετή δουλειά αν θέλετε να το κάνετε σωστά. Εάν αρχίσετε να αναπτύσσετε ένα σταθερό κοινό και στη συνέχεια κάνετε ένα λάθος, απλώς χάσατε πολύτιμο χρόνο και ενέργεια.

Διαχειριστείτε το πρόγραμμά σας όσο καλύτερα μπορείτε, δίνοντάς σας περισσότερο χρόνο να αφιερώσετε στο μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να βελτιώσετε τις πωλήσεις των βιβλίων σας σήμερα.

 

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μετάβαση στο περιεχόμενο