Comodo SSL

BLOG

  • ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ
Ποια είναι η καλύτερη χρονική στιγμή για την έκδοση ενός βιβλίου;

Απάντηση: Τώρα!

Ορίστε ένα μη ευρέως γνωστό στοιχείο για επίδοξους αυτοεκδιδομένους συγγραφείς: Η εποχή των διακοπών δεν είναι η κορυφαία στιγμή πωλήσεων για νέους αυτοεκδιδόμενους συγγραφείς.

Σκεφτείτε το: Οι καταξιωμένοι συγγραφείς στοχεύουν στις περιόδους των πωλήσεων στις διακοπές γιατί είναι μια ασφαλής και εύκολη επιλογή δώρου για πολλούς ανθρώπους. Το ίδιο, όμως, δεν μπορεί να ειπωθεί και για τους περισσότερους από τους αυτοεκδιδόμενους συγγραφείς.

Αυτά τα βιβλία των σχετικά αγνώστων συγγραφέων πρέπει να ξεχωρίσουν και να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των πιθανών αναγνωστών. Αυτό το είδος ανακάλυψης και περιήγησης συνήθως δεν λαμβάνει χώρα στο πυρετώδες χρονικό πλαίσιο των διακοπών. Το αποτέλεσμα είναι ότι συχνά οι αυτοεκδότες απογοητεύονται με τις προσπάθειες πωλήσεων στις διακοπές.

Οπότε, πότε είναι η “ώρα αιχμής” για νέους συγγραφείς να “βγάλουν” το βιβλίο τους;

 

Οποιαδήποτε άλλη χρονική στιγμή πλην διακοπών, ξεκινώντας από την αρχή του χρόνου.

Ο κόσμος πρόκειται να περάσει περισσότερο χρόνο διαβάζοντας κατά τη διάρκεια των κρύων νυχτών του χειμώνα και είναι γεγονός ότι οι πωλήσεις βιβλίων αυξάνονται κατά τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο. Χιλιάδες νέων e-Readers και δωρω-καρτών που δίδονται κατά τη διάρκεια των γιορτών χρειάζονται περιεχόμενο. Για ποιο λόγο να μην είναι το δικό σας βιβλίο;

Πολλοί συγγραφείς νομίζουν ότι ολόκληρο το πρώτο μισό του χρόνου είναι ο καλύτερος χρόνος να ξεκινήσουν και να προωθήσουν αυτοεκδιδόμενα βιβλία, εξαιτίας μιας άλλης μεγάλης εποχής αγοράς βιβλίων που είναι εκείνη την περίοδο.

Ξέρετε ποια είναι η μεγαλύτερη περίοδος πωλήσεων για βιβλία;

Προειδοποίηση: πιθανώς να μην είναι αυτή που νομίζετε.
Οι περισσότεροι θα πουν: Τα Χριστούγεννα ή/και το Πάσχα.

Σίγουρα, η εποχή των γιορτών είναι σημαντική για κάθε πωλητή λιανικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των βιβλιοπωλών. Αλλά μπορεί και να κάνουν λάθος…?

Η καλοκαιρινή αναγνωστική περίοδος είναι η κορυφαία περίοδος πωλήσεων για βιβλία. Σύμφωνα με Αμερικάνικες πηγές, υπάρχουν πάνω από $3.4 δις σε πωλήσεις, κατά το μακρύ ζεστό καλοκαίρι, συγκριτικά με τα $2.9 δις, περίπου, που ξοδεύονται για δώρα εορτών.

Αλλά στην πραγματικότητα, ποτέ δεν είναι κακή στιγμή να “βγει” ένα βιβλίο. Μια ιδέα που θα μπορούσε να σου ταιριάζει, είναι ν’ακολουθήσεις τα μοτίβα που έχει ορίσει το εμπόριο εκδόσεων βιβλίων.

Οι παραδοσιακοί εκδοτικοί οίκοι έχουν ένα πρόχειρο ημερολόγιο ανά είδος για τις ημερομηνίες κυκλοφορίας τους:

Ιανουάριος – Απρίλιος
Αίσθημα
Αυτο-βοήθεια
Δουλειά
Μαγειρική
Σχέδιο

Μάιος – Αύγουστος
Περιπέτεια
Φαντασία
Ταξίδια

Σεπτέμβριος – Νοέμβριος
Ακαδημαϊκά
Τρόμου
Παραφυσικά

Δεκέμβριος – Ιανουάριος
Παιδικά
Μαγειρική
Εικονογραφημένα
Βιβλία κουίζ και νεωτερισμών

Εν κατακλείδι, μην ανησυχείτε υπερβολικά για το “πότε” θα εκδώσετε. Το χειρότερο πράγμα που μπορεί να συμβεί στους αυτοεκδιδόμενους συγγραφείς είναι να μην εκδώσουν το βιβλίο τους.

Λέω συχνά ότι η αυτοέκδοση είναι μαραθώνιος και όχι σπριντ και οι συγγραφείς δεν θα πρέπει να ανησυχούν τόσο πολύ για την τοποθέτηση της εναρκτήριας γραμμής.

Απλά εκδώστε το!

Add Comment

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μετάβαση στο περιεχόμενο